tina.vadas@civis.si

Seminar:

Zaposlovanje tujcev in napotitve v tujino

Kako je zares v praksi

22. 10. 2019

 

Vedno več je nadzora delovne inšpekcije pri delodajalcih, ki napotujejo delavce na delo v tujino. Tudi na zahtevo tujih držav. Z našim seminarjem boste pripravljeni na obeh področjih - pri zaposlovanju tujcev (tudi skladno z novim sporazumom s Srbijo, ki velja od 1.9.2019) in pri napotitvah v tujino.

Odlična priložnost, da pridobite ključne informacije iz kar treh področij upravljanja z delavci - na enem mestu in v enem dnevu!

 

delo na gradbiščih v tujini davčni vidik

Vir slike: Pixabay

 

 

 

 

Program:

 

8:45 – 9:00

Sprejem ob jutranji kavi

 

9:00 – 11:15

Zaposlovanje tujcev: včeraj, danes, jutri

  1. tujci iz bivše skupne države – podobnosti in razlike
  2. izvajanje sporazuma med slovensko in srbsko vlado o zaposlovanju državljanov Srbije v Sloveniji
  3. zaposlovanje državljanov BiH in Srbije
  4. zaposlovanje ostalih tujcev iz bivše skupne države in iz ostalih tretjih držav
  5. spremembe pogojev za zaposlovanje tujcev (pogodba o zaposlitvi, delovne izkušnje)

 

Janez Horvat, zaposlen na ZRSZ

11:15 – 11:30

Odmor

 

11:30 – 13:00

Pravni vidiki napotitve delavca na delo v tujino

  1. delovnopravni vidiki napotitev
  2. pogoji za napotitev delavcev v tujino (pogodba o zaposlitvi, kdaj lahko odklonitev iz strani delavca, EU/tretje države, pogodba o napotitvi).
  3. najpogostejše dileme pri napotitvah, postopki napotitve, kaj vse preveriti pred napotitvijo.
  4. A1 obrazec – kaj se dogaja v praksi?
  5. stalno opravljanje dela v tujini – kaj sedaj?
  6. minimalne pravice napotenih delavcev.
  7. potrebna delovna dovoljenja v nekaterih državah članicah.
  8. najpogostejše dileme pri napotitvah nasploh.

Aleksandra Fridl Boc, odvetnica

13:00  – 13:30

Odmor s pogostitvijo

13:30 – 15:00

Nadzori delovne inšpekcije – priprava delodajalca

  1. delovnopravni vidiki opravljanja storitev v drugih državah EU po slovenskem pravu
  2. izpolnjevanje regulative ciljnih držav: problematika plačnega in socialnega dumpinga in postopki pred inštitucijami EU
  3. nadzori tujih nadzornih organov in izmenjava podatkov preko sistema IMIS (Internal market information system)
  4. priprava delodajalca na pregled delovne inšpekcije
  5. poudarki pri nadzorih delovne inšpekcije iz prakse
  6. specifike pri inšp. nadzorih pri delodajalcih, ki opravljajo storitve v tujini
  7. nadzor na zahtevo tuje države

 

Marjan Dragar, pravnik

 


V kolikor bi želeli dodatne informacije, nam prosim pišite na tina.vadas@civis.si ali nas pokličite

na 040 623 163.

 

Predavatelji:

Janez Horvat

 

Ima več kot 20-letne izkušnje na področju vodenja skupin, delavnic, motivacijskih seminarjev

  •  usposabljanje mentorjev za vodenje podjetniških krožkov;
  •  vodenje delavnic za iskalce zaposlitve;
  •  vodenje motivacijskih seminarjev za brezposelne osebe in delodajalce;
  • organizacija in vodenje strokovnih srečanj za delodajalce v okviru Društva za kadrovsko dejavnost Ptuj;
  •  sodelovanje v mednarodnih projektih Expak in GoodNews;
  •  priprava in izvedba delavnic za usposabljanje sodelavcev iz področja upravnih postopkov, izvajanja zavarovanj, zaposlovanja tujcev,…
  •  priprava in izvedba predavanj za delodajalce iz področja zaposlovanja tujcev in negativnih referenc;
  • sodelovanje v strokovni izmenjavi v okviru projekta Erasmus v Manheimu (Nemčija) in izvedba predavanja z mednarodno udeležbo.

 

Aleksandra Fridl Boc

  • odvetnica (2015 - *), ki se ukvarjam tudi s področjem delovnega prava, čezmejnega opravljanja storitev in napotitev delavcev tujino
  • sodnica na Okrajnem sodišču v Mariboru (2006 – 2015)
  • vodja sektorja za pravne in kadrovsko splošne zadeve v VESNA, akumulatorska dejavnost d.d. (2000-2006), kjer sem vodila Sektor za pravne, kadrovske in splošne zadeve, s široko paleto delovnopravnih vprašanj.

Marjan Dragar

  • Od leta 2011 se ukvarja s pravnim svetovanjem gospodarskim subjektom s poudarkom na področjih upravljanja tveganj (»risk management«), varnosti in zdravja pri delu, varovanja podatkov, obvladovanjem različnih oblik škode ("damage control"), postopki v kriznih situacijah ("crisis management"), korporativna varnos.
  • Delovnopravno svetovanjem delodajalcem v zvezi z ureditvijo internih delovnopravnih aktov in organizacijsko vzpostavitvijo podjetij, lojalnostjo zaposlenih, zlorabo alkohola/drog na delovnem mestu, pri disciplinskih postopkih in postopkih odpovedi v primerih kršitev, delovnopravni ukrepi pri prestrukturiranju podjetij;
  •  Zastopanje delodajalcev v postopkih pred Inšpektoratom za delo RS;
  •  Redno sodelovanje z odvetniškimi pisarnami, detektivi in podjetji, ki izvajajo naloge zunanjih strokovnih služb za varnost in zdravje pri delu.

 

 

 

Datum izvedbe:

 

22. oktober 2019

 

 

Za koga je seminar primeren? ​

Računovodje, kadrovike, lastnike podjetij, samostojne podjetnike, administrativne službe in seveda za vse, ki jih takšna tematika zanima.

 

Lokacija:

Civis d.o.o., Tržaška cesta 65 (CENTER65), 2000 Maribor. Zemljevid

 

 

Kontaktna oseba:

Za vse dodatne informacije vam je na voljo Tina Vadas preko elektronske pošte tina.vadas@civis.si ali preko GSM: 040 623 163.

 

Cena:

Cena strokovnega seminarja znaša 185,00 € brez DDV (225,70 € z DDV). V primeru prijave 2 (dveh) ali več kandidatov vam priznamo 10% popust! Znesek je potrebno pred pričetkom seminarja nakazati na TRR št.: SI56 3000 0001 1122 056 (SBERBANK d.d.), Sklic: 00 20190410-01.

 

Kotizacija vključuje udeležbo na seminarju, gradivo seminarja, jutranjo kavo, pogostitev med odmorom in izdajo potrdila o udeležbi. Gradivo za vse udeležence bo dostopno tudi v ELEKTRONSKI OBLIKI po izvedbi seminarja. 

ODJAVA: v primeru odjave en (1) dan pred pričetkom seminarja vam obračunamo administrativne stroške v višini 30% kotizacije. Pri odjavi na dan seminarja kotizacije ne vračamo. V primeru nezadostnega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi seminarja ali spremembe datuma izvedbe.

 

 

Pridržujemo si pravico do spremembe lokacije izvedbe seminarja.

 

 

V kolikor se trenutno objavljenega seminarja ne morete udeležiti, bi pa želeli prejemati informacije o prihajajočih izobraževanjih, se vpišite na našo listo prejemnikov e-novic

* indicates required

S 25. 5. 2018 v državah EU v veljavo stopa Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Z namenom, da vas lahko še naprej obveščamo o aktualnih izobraževanjih, potrebujemo vašo privolitev. Podatki, ki jih bomo z Vašo potrditvijo zabeležili v bazo, so: ime, priimek ter e-naslov.

S kljukico v zgornje polje soglašate z uporabo vaših osebnih podatkov za namen spletnega obveščanja o novosti ter razpisanih izobraževanjih. Vaše podatke bomo skladno z veljavno zakonodajo skrbno varovali od datuma potrditve do preklica. Vse podatke, navedene na tem obrazcu, lahko kadar koli prostovoljno popravite, izbrišete (»pravica do pozabe«), prenesete, zahtevate vpogled vanje, omejite njihovo obdelavo ali podate ugovor nanje. Od podjetja Civis d.o.o. lahko kadarkoli zahtevate, da stalno ali začasno preneha z uporabo vaših osebnih podatkov na elektronski naslov info@civis.si. Prosimo vas, da s klikom na spodnji gumb potrdite soglasje vaših podatkov pod pogoji nove zakonodaje (GDPR).

Pri pošiljanju uporabljamo sistem MailChimp. S potrditvijo vpisa na seznam prejemnikov naših e-novic se strinjate, da podatke, ki nam jih posredujete posredujemo ponudniku sistema za obdelavo podatkov.

 
 
T : +386 2 331 84 44   •  F : +386 2 331 84 46   •  info@civis.si
 

Zaposlovanje tujcev in napotitve v tujino - kako je zares v praksi

Vse pravice pridržane. Copyright © 2015 CIVIS d.o.o.
Sledite nam na:
Facebook